Alla inlägg under februari 2012

Av Natta Hedin - 22 februari 2012 13:16

  Saknar dej! Vi kan inte alls träffas lika ofta som förr! Älskar dej över hela mitt hjärta! Du är som en syster för mej!! SAKNAR DEJ SÅ OTROLIGT MYCKET!! puss puss 

Av Natta Hedin - 22 februari 2012 12:58

     

Av Natta Hedin - 22 februari 2012 12:55

Hejsan! Ledsen att jag inte har bloggat på länge, men det har vart så mycket=) Ska lägga ut massa nya bilder nu  


Pusspuss!   

Av Natta Hedin - 11 februari 2012 17:22

  Världens bästa Häst!

Av Natta Hedin - 7 februari 2012 19:17

                              

  Ska ha med mej det här till skolan imorron (Nationellaprov) <3 <3 <3  kraam! <3 <3 <3

Av Natta Hedin - 7 februari 2012 18:53

Heej! Idag har jag vart i skolan det var ganska okej, var osams med en kompis.. Fast vi blev sams<33 Och när jag kom hem idag så red jag ut och galopperade lite på mitt favorit järde "hehe" Sen gick jag in och satt och drack varm choklad och bloggade lite och chattade=) Sen åkte jah ner till macken och köpte två risefrutti som jah ska ha med mej till skolan imorron för det är NATIONELLAPROV "buu.." =) Och nu sitter jag och chattar på facebook och bloggar lite.. Kommer strax lägga in lite bilder och annat kul!=)<333 


Kraaam!  

Av Natta Hedin - 6 februari 2012 18:36

Hejhej!<33 Idag har jag vart i skolan och det var vell helt okej... <333 Jag och min bästis Jasse och några fler åkte pulka, och det var super kul =) Sen efter skolan var jag med Jasse. Vi galopperade som galningar på ett järde och åkte pulka i en bigg backe <333 Saknar dej redan Gumman!! <333 Och det var ganska tomt/tråkigt i skolan för axel var inte där... =( <333 Hoppas han kommer snart jag saknar han super mycket!! <333 Ska åka till mammas o pappas kompis nu hejrå=)



Puss puss <333

Av Natta Hedin - 4 februari 2012 21:10

Kommer aldrig glömma dej Morfar!! Jag kommer ihåg när jag var liten och vi var på din favorit plats "Vixnäs" och det var en riktigt kall viter, och vi satt och drack varm choklad och jag sprang fram till sjön som var frusen... När du sa: Akta så du inte åker igenom.. Och så provade han och stampa på den och skulle se om den sprack men det gjorde den inte, utan du sa bara: Det är ingen fara Nattis du kan gå där bara du håller dej till kanten... Och sen påvägen hem när du hoppade in i bilen och slog i huvet i biltaket och alla skrattade tillsammans i bilen. Men nu finns inget sånt kvar bara många fina minnen av dej och alla våra utflykter tillsammans... Men jag vet att du har det bra nu för sista tiden mådde du inte alls bra utan sista gången du kom till mej kommer jag ALDRIG glömma det var några dagar innan du gick bort då du sa att det känndes som om du andades i ett sugrör :'( Och Pressenten jag fick av dej som var ett litet jätte fint trähus du hadde gjort... Din begravning var jätte vacker, jätte många fina blommor och underbara minnen alla mindes av dej. När alla skulle gå fram till dej, la jag en jätte fin täckning på din kista och en nallebjörn där det stog världens bästa morfar på.. Men jag vet att du finns här och kan se vad vi gör och höra vad vi säger. Jag älskar dej Mofar SNÄLLA KOM TILLBAKA!! :'( :'( 


Pusspuss till världens bästa Morfar!!

Presentation


Hej! Jag är en pigg & glad tjej som älskar djur och framför allt hästar! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards