Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Natta Hedin - 16 mars 2012 20:11

Hey! <3 Sitter i sängen och bloggar lite ;) Jag och min kusin, Jennifer & Mickis har nyss tagit in hästarna..   Asså Fan vad man blir irriterad på tonåringarna på granngården!! Dom kör som IDIOTER fram och tillbaka hela tiden, sladdar och låter jätte hökt! Talle blev jätte rädd & stegrade vid hagen.. Sen gick man en bit och så hör man det där jävla ljudet igen.. så stegrar han sej igen och springer runt mej som en galning.. Han var verkligen skit rädd! Stackarn säger jag bara <3 Man blir så sjukt förbannad på dom..! 

azzå man kan ju ialla fall ha lite "Respekt" men jaja andas nu Nattis ;) Idag har jag vart i skolan vi hade först: Samling

läsa tyst/mini samtal

rast= stopp i röret =)

musik

matte

lunch

röda tråden.. Tror jag ? ;) Hehe <3 Sen när jag kom hem åt jag skumm bollar som johanna hade fått från konsum, MUMS :) Sen kom Mickis och då gick vi en sväng till nåt ställe.. Sen gick vi hem & käkade mat och sen ut till stallet och nu sitter jag här och lyssnar lite på Justin bieber! <3 <3 sen har pappa och Mickis pappa köpt lite fredagsmys.. Choklad kakor, chips, popcorn & läsk:D 

Nu står jennifer och dansar till Sean banan... Bra? Vad ska man säga?!  hehe ;) Men nu tog låten slut och hon sitter och hoppar i sängen "Misstolkning" Haha<3  Föresten min Bästis har fått en ny blogg nu :D kolla på den, den är skit bra! Den heter: www.jasseslivochvardag.blogg.se   <3 <3 <3



Pusspuss!<3 <3 <3 <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en pigg & glad tjej som älskar djur och framför allt hästar! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards